Perghh....... lamenyer aku x menulis. Bukan aper, sibuk nak mampus jer ni. Dengan competition robotic yg dh makin dekat, dengan final exam pun dh nk dekat, dengan pilihanraya pun dh makin jauh (baru jer lepas semalam), kadang2 x smpt la nk sit down and have a clear thought on what the hell am I gonna write. Tapi memandangkan aku dh memonteng meeting ptg ni, so rasenye boleh la kot nk spare 1 hour untuk menaip ni.
What can I say about what's going on here? First of all, 2 org opismate aku dh slmt pun g smbg blaja. Sorg g UK, and sorg lg g Japan. Makin berkurang la geng mkn aku ni. Tambah2 lak sorg lg tu dh start bercouple. So lg la ssh nk g lunch sama2, even though ader jgk dia g lunch skali sesekala. So, slalunyer tinggal aku ngan Hairi jer. Aku tgk dia.....dia tgk aku. Dh nk nyampah pun tgk muka dia.
Owh yeah, on a 'slightly similar' note, I'm seeing someone right now. The nice thing about her is that I can be totally myself. Bukannye selama ni ngan my previous relationships tu aku xleh nk jadi diri sendiri. Tapi asek kene komplen jerrrrrrrr. Anyway, I have a good feeling about her, and we'll just see where this will lead me.
ROBOCON, oh ROBOCON. Engkau sesungguhnya menyeksa diriku. Agak busy jgk dengan ROBOCON, especially aku kene handle bab logistics. So, klo sumer org kene concentrate ROBOCON time mlm, aku pulak kene handle bab2 ni time siang. Transportation, accomodation, financial, assets, rules and regulations, documentation, welfare..... ni la sumer keje aku. But like all jobs, no matter how big or small......just go with it. Mau ke x, kene la buat jgk.
Adik aku will be the 1st person in my family that'll take the plunge into the deep dark hole that I'd like to call marriage. Kot mane pun, I'll have to be the tuan rumah for this. Takat ni sumer berjalan lancar. Aku dh contribute pun reservation aku kat Bukit Merah untuk dia masa rombongan g umah bride at the end of May. Gamaknye bulan depan lebur la cuti aku. Membuatkan aku terpikir, adik2 aku ni sanggup ker nk korbankan cuti diorg utk aku?
Supposebly one week before wedding Ajib ni, aku akan g bercuti kat T'Ganu. Dah laid out sumer plan untuk ape yg nk dibuat sepanjang 3 malam kat sane. Everything is A-ok except for one thing - we need a 3rd person. Setakat ni, aku dengan Lan (member yg aku eksiden sama2 last year) jer yg dh confirm nk pegi. And according to Lan, klo takat 2 org ajer, dia malas nk pegi. So, my options are to either find a 3rd a.s.a.p, cancel the whole thing, or aku pegi sorg2 jer (which proves how desperately miserable I really am). Tapi my last holiday was during 'God knows when', so masih lagi bergantung harap kepada tali yang dh mcm nk putus jer ni. Only time will tell on this one......
But one thing for certain, my body is almost giving up on me at the moment. Terase fatigue yang amat sangat dh skg ni. Maybe it's the age, or the fact that terlalu bnyk bende dalam kepala otak aku skg ni. Dh la contractor asek buat hal, dengan sikit punye bnyk la event yang akan datang dalam masa 1-2 bulan ni, hal2 aku lak.......x terlarat kdg2 rasenya. But then, sebelum ni pun my life back in 2000 was a rotten piece of crap. And somehow, someway, I manage to survive it all. Kalau nk ikutkan life aku skg banding dengan 10 years ago, I should be grateful of where I am. So, sometimes you just need to take a minute and just be by yourself.....and everything becomes clear.
Dh la tu......rase malas lak nk menulis lg. Maybe some other time.

No comments:
Post a Comment